• Coronamaatregelen, neem je verantwoordelijkheid.

17 sep 2020
  • Beste leden en betrokkenen,

Het aantal corona besmettingen in Nederland en in de regio neemt helaas snel toe.
    Binnen Westlandia zijn er ook corona gevallen en wij hanteren daarbij de regels die de GGD en KNVB voorschrijven.

Als bestuur roepen wij u nogmaals dringend op om u aan de bekende coronaregels te houden.
    Blijf vooral thuis bij gezondheidsklachten, kom dan niet naar het sportpark en laat u testen.
    U voorkomt hierbij dat u anderen besmet en dat het binnen de vereniging verder verspreid.
    We willen voorkomen dat de wedstrijden geen doorgang kunnen vinden. Tenslotte is dat het belangrijkste, de spelers moeten kunnen voetballen. En we willen niet dat het voetballen stopt en het sportpark op slot moet!

Tevens vragen wij jullie aandacht om ook in de kantine u aan de regels te houden. Dat betekent zitten in de kantine, de gevraagde afstand behouden en de kantine medewerkers op afstand en met respect benaderen.

Wij vragen iedereen zelf de verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf, maar ook voor de medemens.
    Bedankt voor ieders medewerking!!

Bestuur Westlandia