• Grote Clubactie 2020

17 sep 2020
  • Beste jeugdleden van de JO-7 t/m de JO-12,

Zaterdag 19 september start de Grote Clubactie. Alle teams van de JO-7 t/m de JO-12 mogen weer loten gaan verkopen voor Westlandia. Onze club kan het door de gemiste inkomsten tijdens de Corona maanden goed gebruiken. We hopen dus dat jullie er allemaal vol voor willen gaan!

Er zijn dit jaar 2 mogelijkheden om loten te verkopen:

1)    Via de losse verkoop met een verkoopboekje. Iedereen krijgt zijn/haar verkoopboekje van z’n eigen leider uitgereikt. Met dit boekje kan je langs de deuren om de loten te verkopen.

2)    Via  een link van de Grote clubactie: https://lot.clubactie.nl/lot/rkvv-westlandia/210483  Deze link kan je toesturen naar opa’s, oma’s, vrienden, familie, enz. Als de koper dan jouw naam intikt (beschikbaar vanaf JO08) in het daarvoor bestemde vakje, dan komt de verkoop van het  lot / de loten op jouw naam te staan. De voordelen: het is Coronaproof, je kunt het opsturen naar mensen die verder weg wonen en het scheelt de organisatie heel veel werk met het invoeren van alle loten.

Voor elk verkocht lot krijg je, nadat de actie is afgelopen, zelf € 0,30. Zo kun je dus een leuk zakcentje verdienen J. Daarnaast wint het jeugdteam dat de meeste loten verkocht heeft, een bezoek aan een Eredivisie wedstrijd.

Dus………doe je best, verkoop lekker veel loten. Mocht je boekje vol zijn, in de bestuurskamer zijn nog extra boekjes te vinden.

Laten we met z’n allen een mooi bedrag bij elkaar sparen!