• Hoe word ik vrijwilliger?

27 sep 2021
  • Zoals altijd kunnen we hulp gebruiken bij allerlei activiteiten die bij de club plaatsvinden. Of het nu het repareren van een lekkage is, het verwelkomen van toeschouwers van onze 1e elftallen, het helpen in de kantine, of het onderhouden van de website, er is altijd wat te doen.

Ben je geïnteresserd in techniek, dan is de onderhoudscommissie misschien wel iets voor je. Vind je verkopen leuk dan kan je misschien wat betekenen voor de sponsorcommissie. Vind je iemand iets leren interessant dan is trainer misschien iets voor je.
    Zoek je naar dagelijkse tijdsbesteding of een paar keer per jaar iets doen, het kan allemaal!

Kom eens gezellig 's ochtends op de club langs en kijk of loop eens mee met de vrijwilligers die iedere ochtend aanwezig zijn. Of bel of mail me, dan kunnen we een afspraak maken om onder het genot van een lekkere koffie eens te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Groeten Ronald Visser
    verenigingsmanager@rkvv-westlandia.nl