• Jeugdclinic Ajax

Goed nieuws, want op woensdagmiddag 22 juni 2022 wordt, in het kader van het 100-jarig bestaan van Westlandia, een Ajax Clinic georganiseerd. Op deze middag kunnen leden van Westlandia in de basisschoolleeftijd van 6 t/m 12 jaar een middag lang trainen als een Ajax-speler. Samen met spelers en speelsters van dezelfde leeftijd leer je verdedigen als JurriĆ«n Timber, dribbelen als Ryan Gravenberch en aanvallen als Dusan Tadic.

Naast een middag trainen op de Ajax-manier zitten hier nog een aantal dingen bij inbegrepen. Denk aan een drink-break, een Ajax Camps & Clinics bidon, een certificaat na afloop en eenmalig 20% korting voor de Ajax Fanshop.

Inschrijfkosten bedragen 10 euro per deelnemer. Nadat je je hebt aangemeld ontvang je binnenkort een betaalverzoek via Clubcollect. Zodra de betaling bij ons binnen is, is de inschrijving definitief.

Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar en inschrijven gaat op basis van volgorde van binnenkomst. Vol=vol.

Wil jij ook een middag trainen als een Ajax-speler?
     Klik dan hier om naar het inschrijfformulier te gaan.