• Schrijf je nog in voor de nieuwe cyclus techniektraining!

25 feb 2020
  • Inmiddels hebben al weer 30 enthousiastelingen zich aangemeld. Maar er is natuurlijk nog ruimte voor meer spelers.
    Wederom zal op 6 zondagochtenden, dit voorjaar, weer techniektraining gegeven worden op ons sportpark.
    De trainingen staan wederom o.l.v. Sieme Zijm (trainer Westlandia Za. 1 / assistent trainer AZ JO-19-1), Gino Ninaber (jeugdtrainer ADO den Haag JO-12), Rocky van Beveren (docent LO en begeleider/oprichter Topsportklassen) en Dennis Vaz (hoofdtrainer 1e elftal VCS).
    Tijdens de zes trainingen wordt er naast de voetbaltechnische onderdelen ook gewerkt aan loopcoördinatie en bewegingsscholing.

Er wordt zondags in 4 groepen getraind (verdeeld op leeftijd/team) waarbij er gerouleerd wordt langs alle trainers.
    De trainingstijd is van 9.30 - 10.45 uur

Inschrijving is vrij voor iedereen en kan via info@vzsport.nl o.v.v. naam, leeftijd en evt. team en club.
    De kosten voor de zes trainingen bedragen €95,-, voor leden van Westlandia is er een korting van €10,-.

De trainingsdata zijn:
      1 maart