• Update wedstrijd ASWH 1 - Westlandia 1 (11-8-2020) : bezoekersregeling ivm Corona

10 aug 2020
  • In het kader van het duel aanstaande dinsdag hierbij wat informatie over de organisatie rondom deze wedstrijd.

Vanwege Covid-19 laat ASWH max. 250 supporters toe.

Die worden bij de ingang door stewards geteld. Er wordt geen entree geheven. Na nummer 250 gaat het hek dicht, ongeacht wie er nog buiten staat.

In principe is iedereen welkom doch, de komst van uitsupporters wordt ontmoedigd.

Westlandia-supporters die toch per se de wedstrijd willen bijwonen zullen binnen die genoemde 250 toe te laten toeschouwers vallen en vol=vol.

ASWH-supporters weten dit ook en melden zich dus al vroeg aan het toegangshek.

Iedereen die ons complex betreedt verplicht zich aan de geldende corona-regels te houden.

Die bestaan uit looproutes en de onvermijdelijke 1,5 meter afstand. Rondom het veld zijn (326) gele stippen aangebracht, allemaal op 1,5 meter afstand.
    Daarop moet het publiek plaatsnemen. Op de tribune geen stippen maar ook daar: 1,5 meter regel.
    Die 1,5 meter geldt voor iedereen, ongeacht familie, ongeacht -18.

In de kantine zijn 62 zitplaatsen beschikbaar en max 100 personen worden tegelijkertijd toegelaten. De personen die niet kunnen zitten zijn verplicht de bestelling te plaatsen, af te rekenen, bestelling af te halen en weer door te lopen naar buiten (zonder alcohol natuurlijk).

De max 250 personen zijn publiek/supporters, dus exclusief spelers, begeleiders, trainers en bestuursleden.