• We kijken terug op geslaagde jubileumfestiviteiten!

14 nov 2022
  • Wát een fantastische week / weken hebben we achter de rug. Eind juni begonnen we de week op een zonovergoten sportpark in gezelschap van vele leden en twee zwart-wit gevlekte viervoeters bij het schijt-je-rijk event. De koeien zorgden voor hilarische momenten en prachtige prijzen voor een aantal van de leden/sponsoren die een kavel hadden gekocht. Op het festivalplein bleef het tot in de late uurtjes een groot feest. Gedurende de week werd er geklaverjast, hebben de vrouwen een hilarische avond beleefd tijdens de vrouwenbingo en werd er fanatiek gevoetbald op het sportpark tijdens de Ajax jeugdclinic, Walking football- en het 7x7 toernooi.

De vrijwilligers stapten gezamenlijk op de fiets voor de jaarlijkse fietstocht en de sponsoren werden op het festivalplein ontvangen met een mooi verhaal van Jack van Gelder. Op vrijdagavond wisten de Quizbrothers het fanatisme naar boven te halen bij de echte quizliefhebbers tijdens de pubquiz. Tot slot werd op zaterdag in stijl afgesloten met een actieve sportdag voor de jeugd, het Soccer Rocker Toernooi voor de volwassenen in de middag en een fantastisch feest tijdens de derde helft.
    Kortom, een prachtige zonovergoten week om op terug te kijken!

In oktober kreeg deze week een mooi vervolg met de Westlandia reünie, vele (oud)Westlandianen zochten elkaar op in de kantine van Westlandia om de mooiste herrineringen terug te halen.

De festiviteiten werden van 11 t/m 14 november feestelijk afgesloten. Op vrijdagavond was er een pubquiz XXL, met ruim 40 deelnemende teams een meer dan geslaagde avond. Zaterdag nam Oud-Westlandia het op tegen Oud-Feyenoord, het was een vermakelijke wedstrijd! Na de wedstrijd gingen de voetjes van de vloer op een knallend jubileumfeest, met een van de beste coverbands van Nederland; Session!

Op maandag 14 november 2022, exact 100 jaar na de oprichting, werden de festiviteiten afgesloten met een receptie.
    Tijdens de receptie kreeg Westlandia het predicaat 'koninklijk'. 100 jaar is een prachtige mijlpaal, waar we trots op mogen zijn!

Wilt u nog een keer nagenieten van alle foto's? Ga dan naar: https://westcountrymedia.pixieset.com/jubileumweek100jaarwestlandia/

U komt op een pagina waar alle foto's te zien zijn, bovenin ziet u een balk met 'receptie, Westlandia 100 jaar' - 'jubileumfeest' etc..U kunt hierdoor heen scrollen. Vervolgens kunt u door op 'more' te klikken een hele keuze lijst uitvouwen met alle activiteiten.

Fotografie met dank aan: Mabel Böhms / West Country Media.

Met feestelijke groet,
    Jubileumcommissie Westlandia 100 jaar