• Westlandia Krokus jeugd mix toernooi

18 feb 2021
  • Speciaal voor onze jeugdleden van de JO8 t/m JO13 klasse organiseren wij ons “Krokus jeugd mix toernooi” op woensdag 24 februari in de voorjaarsvakantie.

Dit keer nodigen we jullie van harte uit om ook een vriendje of vriendinnetje mee te nemen. Dus ook niet-leden zijn van harte welkom!

Waarom zijn niet-leden ook welkom?

Zeker in deze lastige tijd vinden wij het belangrijk dat ieder kind in de gelegenheid wordt gesteld om een lekkere sportmiddag te beleven, zowel onze jeugdleden als kinderen die niet lid zijn van onze mooie vereniging. Voetbal dus lekker mee tijdens deze middag en meld je aan!

Wij nodigen alle spelers van de JO8, JO9, JO10, JO11, JO12 en JO13 teams uit om deel te nemen en je aan te melden bij de leider van je team. Vergeet niet je vriendje of vriendinnetje ook bij je leider aan te melden.

Programma:

Datum: woensdag 24 februari 2021

13:00 uur: kinderen zijn welkom

13:30 uur: het startsein klinkt en de bal gaat rollen

16:00 uur: prijsuitreiking

16:15 uur: einde Krokus jeugd mix toernooi

Aanmelden:

Aan de leiders het verzoek om uiterlijk zondag 21 februari het lijstje met teamleden (en vriendje/vriendinnetje) te mailen naar de betreffende wedstrijdsecretaris:

JO8, JO9 en JO10 teams: Jasper Ruijgrok (ruijgrok71@gmail.com)

JO11, JO12 teams: Wim Verschoor (wim.verschoor17@gmail.com)

JO13 teams: Arjan van Schie (arjan75.vanschie@gmail.com)

Graag 21 februari aanhouden, zodat de organisatie voldoende tijd heeft om de benodigde voorbereidingen te treffen!

Je kunt je als niet-lid ook rechtstreeks aanmelden om mee te doen via het e-mailadres wim.verschoor17@gmail.com. Graag even je naam, leeftijd en telefoonnummer er bij vermelden.

We zien je aanmelding graag tegemoet vóór 21 februari.

Zien wij jullie op woensdag 24 februari tijdens ons Westlandia Krokus jeugd mix toernooi?

Met sportieve groet,

De Jeugdcommissie