• Zaterdag de feestlijke aftrap van jubileumweek! praktische informatie!

15 jun 2022
  • Aanstaande zaterdag 18 juni is het zo ver, dé aftrap van onze feestelijke jubileumweek! Hierbij nog wat praktische informatie voor als je zaterdag naar sportpark de Hoge Bomen toe komt.🥳

- Het sportpark is vanaf 13.30 uur geopend voor publiek.
    - Iedereen is welkom. Aan alle jeugdleden die zaterdag willen komen de oproep om een Westlandia clubpas/seizoenskaart mee te nemen ter controle!
    - Om 14.30 uur is de officiële opening en start de jubileumwedstrijd dus zorg dat je op tijd bent!
    - Er wordt met munten gewerkt voor de verkoop van eten en drinken.
    - Een muntje kost 2 euro en worden minimaal per 5 stuks verkocht. Je kunt uitsluitend met pin betalen.
    - Deze munten kun je van 18 t/m 25 juni gebruiken om te betalen op Westlandia.
    - Aan jeugd onder de 18 jaar worden geen alcoholische dranken verkocht.

De eindtijd van het feest is zaterdag 23.00 uur.
    We zien je heel graag aanstaande zaterdag zodat we de jubileumweek met een fantastisch feest kunnen aftrappen!🥳

Met feestelijke groet,
    Jubileumcommissie Westlandia 100 jaar