• Lid worden

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze voetbalvereniging.

Aanmelden als lid
    Vanaf 4-jarige leeftijd is aanmelden voor Westlandia als lid mogelijk! Of wil je eerst nog even kijken of je verenigingsvoetbal leuk vindt en aan een paar oefentrainingen meedoen? Geen probleem.

Vul in beide gevallen dit aanmeldformulier in.

Selectiespelers (Alleen geopend van 1 november tot 1 juni)
    Wil je graag in een van onze selectieteams spelen? Vul dan eerst de vragenlijst in, dit is alleen mogelijk van 1 november tot 1 juni.
    Tussen 1 juni en 1 november is het formulier weg, in de begindagen van november zal hij op deze pagina verschijnen.
    Voor een stage, voorgesprek en/of deelname talentendag nemen wij contact met je op.

Contributies
    Voor informatie over actuele contributiebedragen en overige voorwaarden verwijzen we je naar het overzicht van onze contributies.

Introvideo
    In onderstaande video leggen we uit hoe het is om als nieuw lid op Westlandia te komen, wat je kunt verwachten en waar je op moet letten: